Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, określane jako" RODO" - poniżej przekazujemy informacje dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych.
I. Administrator danych osobowych.
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest : Firma Produkcyjno-Usługowo- Handlowa HEBAN 86-300 Grudziądz, ul. Parkowa 22 b
2 .Z Administratorem danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem poczty tradycyjnej, drogą elektroniczną e-mail: heban1@vp.pl, telefonicznie
56 46-245-68, 600380122 lub osobiście w siedzibie firmy.
II. Cel i okres przetwarzania danych osobowych.
1. Państwa dane osobowe a także dane osobowe Państwa pracowników pozyskaliśmy w związku ze składanymi zamówieniami, podczas składania ofert, zawieranych umów oraz podczas procesu rekrutacji.
W przypadku firm Państwa dane mogą pochodzić również z bazy danych CEiDG, bazy podmiotów gospodarczych.
Wszelkie zbierane przez nas dane przetwarzamy zgodnie z celem, w jakim zostały one zebrane a mianowicie :
- zawieraniem i wykonaniem umów - przez czas przygotowania, trwania oraz do momentu całkowitego wykonania praw i obowiązków wynikających z umowy,
- nawiązania współpracy - przez czas jej trwania aż do momentu jej zakończenia lub żądania zaprzestania przetwarzania danych,
- wykonywania spoczywających na Administratorze obowiązków tj: wystawianie i przechowywanie faktur, w tym dokumentów księgowych,
- obsługi reklamacji w terminach i formie przewidzianych przez przepisy prawa,
- w celu zapewnienia bezpieczeństwa, ochrony mienia, właściwej organizacji pracy oraz właściwej obsługi klienta,
- rekrutacji - na podstawie zgłoszeń i dobrowolnej zgody.
2. Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych jest :
- art.6 ust.1 lit a RODO tj, zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- art.6 ust.1 lit b RODO tj, wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy,
- art.6 ust.1 lit c RODO tj, wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
- art.6 ust.1 lit f RODO tj, prawnie uzasadniony interes Administratora.
III. Komu przekazujemy dane osobowe
Państwa dane osobowe przekazywane są podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora , o ile to konieczne wyłącznie podmiotom, które w imieniu Administratora wykonują niektóre czynności przetwarzania np.obsługa BHP .
Z podmiotami takimi zawieramy odpowiednie umowy a udostępniane im dane nie mogą być wykorzystywane na ich własne potrzeby lub w sposób, który nie został przez nas zaoprobowany.
Państwa dane nie bedą przekazywane do państw trzecich.
IV. Jakie prawa Państwo posiadają ?
Na podstawie RODO i zasad w nich określonych mają Państwo prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania oraz poprawienia,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych,
- przeniesienia danych.
V. Skarga
Administrator Danych podejmie wszelkie możliwe środki techniczne, organizacyjne i prawne aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych.
Jeżeli stwierdzą Państwo, że przetwarzanie Państwa Danych Osobowych narusza przepisy prawne maja Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.